Direktlänk till inlägg 12 september 2012

Hemmafru och lyckligt lottad.

Av Mimmi Johansson - 12 september 2012 10:03

Lite uppdatering om gårdagen!


Igår så var jag en riktig hemmafru. Var ute och gick med Ludde i ca två timmar på morgonen. Städade och donade inne, dammsög och torkade golven. Klippte gräset och plockade undan på verandan.
Inte nog med det, jag lagade mat och hade den färdig när Dennis kom hem. Vi hade det mysigt hela kvällen! Först god mat, kyckling och sås i ugn, ris och mycket sallad.


Sedan blev det lite mys vid tvn. Under tiden Dennis kollade när Sverige spelade så bakade jag kladdkaka i långpanna med vaniljsås. Att Sverige vann firade vi med en bit och det fick avsluta våran myskväll. Efter det så var klockan mycket och Dennis åkte hem för att sova.
En helt underbar kväll!


Jag är så lyckligt lottad som har en kille som ser mig och älskar mig för den jag är. Att känna äkta kärlek är det absolut bästa som finns. Har man det så behöver man inte ha något annat. Att just jag skulle få känna såhär, det trodde jag aldrig. Att jag kan få vara lycklig utan massa beskymmer är jag så himla tacksam för.    


  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi Johansson - 27 december 2014 22:16


Vi ska bli föräldrar, jag ska bli mamma, till ett barn! Helt otroligt, kan inte förstå det. Det går liksom inte in, även om magen växer och jag känner rörelser där inne i magen så kan jag inte träffat att det är på riktigt.Men jag är så otroligt tack...

Av Mimmi Johansson - 8 september 2012 01:29

Idag har jag hjälp pappa lite med att fixa staket på deras tomt, flyttat balar och fått dieselstopp på traktorn.. Jodå på landet händer det grejer! Sedan kom Freddan till mig och fick idéen att åka till Sofia och överraska henne. Så nu sitter vi ...

Av Mimmi Johansson - 7 september 2012 00:03

Hej, inte en dag för tidigt med lite uppdatering. Idag har jag varit med mina fina föräldrar och handlat mat, värsta torsdagsnöjet!  Efter det blev det en sväng till fordon transport i Vårgårda för hjälp av Aaron med hjulinställning på min bil...

Av Mimmi Johansson - 10 januari 2012 02:56

Haaallååå.   Den här gången ska jag prata om två helt otroliga människor, dom har stått vid min sida under lika lång tid. Har alltid funnits där för mig, trotts stora uppehåll då vi inte träffats alls. Det finns inga som dom här två som kan gör...

Av Mimmi Johansson - 5 januari 2012 18:24


Nämen hallå.     Jag skulle bara åka hem till familjen och äta frukost men det blev både tvättning av bilen, middag som Peltor så snällt tog med sig och annat där emellan. Så äntligen är jag hemma, mätt och go! Lyssnar på så sjukt bra country mus...

Presentation


Mimmi heter jag, en virrpannan som gillar naturen och lugnet ute på landet. Bor då i ett hus med min hund Ludde och katten Gunwald. Det jag gillar bäst är att dansa, fotografera och umgås med mina nära.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards